top of page

Klachten

Hoewel ik als diëtist mijn best doe om goede zorg  te bieden, kan het toch gebeuren dat u niet tevreden bent en met een klacht zit over de zorg.

Meld een klacht eerst schriftelijk bij de diëtist zelf en vraag bijvoorbeeld een gesprek aan. Mogelijk is de persoon niet op de hoogte dat u ontevreden bent of is er sprake van een misverstand. Een gesprek met de diëtist kan vaak al leiden tot een oplossing!

 

In het bericht kunt u aangeven wat de aard van uw klacht is, hoe en wanneer de klacht is ontstaan en bijvoorbeeld wat volgens u een goede stap in de richting is om gezamenlijk tot een oplossing te komen.

​

Blijft u na schriftelijk contact en/of een gesprek zitten met de klacht of is er een goede reden waarom u het eerste gesprek wilt vermijden, dan kunt u een klacht indienen bij het Klachtenloket Paramedici (KLP). Ik ben als diëtist aangesloten bij het KLP. 

​​

Een klacht kan gaan over allerlei zaken. U bent niet tevreden over hoe het contact tussen u en een diëtist verloopt. U wordt bijvoorbeeld slecht geïnformeerd of u voelt zich niet serieus genomen. Of de behandeling is niet verlopen zoals u had verwacht. Er is bijvoorbeeld iets mis gegaan en u wilt herhaling voorkomen. Kortom, er zijn verschillende redenen voor een klacht.

​

Een klacht indienen kost u niets en kan via deze website

Contactformulier

Contact

​

Vul het contactformulier hiernaast in wanneer je een vraag hebt, of stuur mij een berichtje via Tiktok of Instagram (myglowcoaching)

​

kvk: 92074472

​

Kwaliteitsregister
paramedici: 19107594989

​

Ik ben aangesloten bij de NVD: vereniging voor diëtisten. 

Volg mij

  • Instagram
  • TikTok
sticker
Nederlandse vereniging voor diëtisten

© 2023 by Maike Rosenkamp. Powered and secured by Wix

bottom of page